2011年7月1日星期五

收入與支出報告

7月1日我地呢團朋友大家都好團結, 凝聚聲音, 發聲都發得大過人!
背後, 我地當然要用一筆錢啦, 所以而家係度公開返盤數 :)
好多謝各位巴打既捐助, 仲要係6月30號都仲收到巴打既捐款
真係好多謝你地, 這裡是高登, 這裡有力量!




今次活動實在有好多巴絲打支持
本來我地搞手們都預左要自己都夾返一筆出黎
點知巴絲打都咁支持我地, 我地而家仲有$2,951.17
全數會繼續用黎繼續進行社會運動
我地呢個組織唔會只係搞一次71遊行就算數
版權法修訂草案一日未通過, 我地一日都仲會俾壓力政府!
希望各位朋友都幫幫手將呢條惡法既內容廣傳俾更多朋友知!
如果有捐助過我地既巴絲打特別希望我地將筆錢用作其他用途的話
歡迎直接email到 hkg64tee@GMail.com
再次感激各位巴絲打!
這裡是高登, 這裡有力量!!

沒有留言:

發佈留言