2011年6月21日星期二

惡搞政府宣傳片


歷盡多日醞釀及拍攝,宣傳片製作已進入後期製作階段,不日公演!!


宣傳片藍本

版本 1:
(趴係床睇電視) 
哼!等我改例先! 

(2公婆食飯睇) 
我覺得呢條例相當有嫌疑... 

(一班佬茶記睇)
即刻轉頭整個廿三條呀!
哎呀!!! 

(女人一路煮野一路睇) 
龜蛋六隻,例呢就亂咁改,仲有D粉皮添 

<旁白>
香港法例有好多條,不過唔係條條都岩政府自己亂改 
俾多D壓力佢地,一齊分享惡搞改圖既樂趣丫! 
(最後可能導演到時會有少少更改)


版本2  by 吹水台台主
有d意見,其實你翻拍並唔一定要用返同一組人物同動作,惡搞野最緊要個concept。而家你係反對網絡廿三條,所以應該可以集中o係電腦上面
如果我寫劇本會咁:

(用電腦)
等我監控下先!

(兩公婆上討論區,指住某個網名)
我覺得呢個人相當有嫌疑

(一班佬茶記睇電視)
即刻轉身又捉到個網民啦! 惡搞政府等坐監都得啦
(灰)呀...

(女網民整緊惡搞圖)
唔可以鬧大陸 唔可以鬧政府 仲唔可以惡搞tim

二十三條有好多種,不過唔係次次都擺明車馬剝奪你自由
俾多D壓力佢地,一齊分享惡搞改圖既樂趣丫!

原定的導演突然有事不能拍攝,
於是我們在樽頸位堅持了好一陣子。
真不好意思!


終於找到了另一位導演,
但是大家仍未溝通好,
而且每位義工本身都有其工作
不能時時刻刻都在安排此事


所以請各位演員密切留意此blog
一有消息我會再通知


但如若導演指不能成功幾天內拍攝
此短片只好以配音replace重拍
請見諒!

沒有留言:

發佈留言